Toasterball
The basics of Toasterball are very simple: just press one of the two buttons on your toaster for a short time, release it… and voilà! The longer you press, the higher your toast will fly. Each ejection also makes you jump, allowing you to hop around the field and push your opponent into tight situations. The more you play, the more pro moves you’ll discover, from double-jumping to the deadly “TURBOFLIP”!