Total War: ATTILA
Cross-play multiplayer only available with GOG at the moment. You will be available to cross-play with other platforms soon!
Will you sweep oppression from the world and carve out a barbarian or Eastern kingdom of your own? Or will you brace against the coming storm as the last remnants of the Roman Empire, in the ultimate survival-strategy challenge?
Wield the ferocious power of fire in battle to set buildings ablaze and terrify defenders, or wipe entire cities and regions from the face of the campaign map with the devastating raze mechanic.
Playing as the Western Roman Empire you will begin with vast territories under your control, but weakened by political in-fighting and threatened on all sides, your dominance descends into a desperate struggle to survive.
Experience improved core gameplay and UI through optimised and modified Total War game mechanics, from politics, family tree, civic management to technological progression.
With new period-specific technologies, arms and armaments, religion, cultures and social upheaval, Total War: ATTILA delivers an authentic experience of this ominous chapter of our history.
Experience a chilling vision of a looming apocalypse and the ruin of the civilized world as the Dark Ages begin and a legend rises.