Total War: WARHAMMER - Chaos Warriors
Bring ruin to the Old World as Sigvald the magnificent, Archaeon the Everchosen or Kholek Suneater. Build fearsome, Chaos-tainted armies, composed of Marauders, elite armour-clad Chaos Warriors, horrific monsters and devastating Hellcannon.
The Chaos Warriors have a horde playstyle and do not require settlements to inhabit. Instead, they take their infrastructure with them, roving the world and spreading destruction.