Total War: WARHAMMER - The Grim & The Grave
Embark on new campaigns as Volkmar the Grim (Empire) and Helman Ghorst (Vampire Counts), each of whom has access to unique new Lord and Hero archetypes, battlefield units, campaign objectives and mechanics, and much more.
This Lords Pack also introduces 18 new Regiments of Renown: elite variants of existing Empire and Vampire Counts units with enhanced stats, unique powers and combat abilities.