Total War: WARHAMMER III - Golgfag – Omens of Destruction
The Golgfag Maneater DLC pack for Total War: WARHAMMER III introduces one of the most successful Ogre Mercenaries, Golgfag Maneater, as a playable Legendary Lord alongside a deadly host of new battle units, gameplay features and objectives to be experienced in the immense Immortal Empires campaign or Custom Battles.
A weathered veteran, there are few foes in the world Golgfag hasn’t faced. He’ll take any job, kill anyone, and steal anything as long as the price is right. Boisterous and larger-than-life, Golgfag is also a top guzzler of Bugman’s ale.
Mercenary Contracts: As an internationally renowned mercenary, Golgfag helps client factions throughout the WARHAMMER world settle their warring disputes by taking on all their wars. When a contract is signed, he must earn points by making acts of aggression against the enemy within a specified turn-limit and after reaching his target the contract is complete, granting a payout and rewards such as Meat, Maneater Banners and culture unique Ancillaries.
A fearsome reputation such as Golgfag’s isn’t forged through the showing of mercy, and on the battlefield, he ensures that any fools who stand in his way regret it. A proficient anti-infantry killer, he cuts through foes like a sharp knife through stale Old-World butter, but can also call upon some deadly abilities such as Dead Eye in in which he fires a powerful single shot that deals significant ranged and armour piercing damage.