Total War: WARHAMMER III - Gorbad – Omens of Destruction
The Gorbad Ironclaw DLC pack for Total War: WARHAMMER III introduces one of the most infamous of all Orc Warbosses, Gorbad Ironclaw, as a playable Legendary Lord alongside a deadly host of new battle units, gameplay features and objectives to be experienced in the immense Immortal Empires campaign or Custom Battles.
One of the most infamous of all Orc Warbosses, Gorbad knows but one language and that is war. Unique amongst his race due to his rare mix of brain and brawn, he has become an inspiration amongst his kind for "invasions done propa".
Da’ Plan: A tenacious tactician, Gorbad must experiment with unique battle strategies such as matching different units in his army roster to unlock powerful synergistic bonuses such as abilities, attributes, and campaign perks. Each tactic can progress in level by completing challenges, encouraging creative army compositions and rewarding strategic thinking.
Riding into battle atop his fierce Warboar, Gnarla, Gorbad penetrates the enemy lines with devastating charges before engaging in close combat with his mighty axe, Morglor ‘the Mangler’. His ‘Da Great Leader’ ability. His ‘Da Great Leader’ ability which activates when troops are in his vicinity, granting increased melee attack and defence.