Total War: WARHAMMER III - Malakai – Thrones of Decay
Embrace conflict and ingenuity with a new suite of Lords, Heroes, Units, and Mechanics to enhance your campaign roster on and off the battlefield. Malakai Makaisson brings unique campaign mechanics to the Dwarfs, with a brand-new objective in the Realm of Chaos independent from the Ursun storyline, plus new Units and Heroes to help them achieve total victory.
Seek a glorious death, reap the rewards, and test your latest innovations as Malakai Makaisson.
Bolster your units from the skies with the Spirit of Grungi, a mobile workshop and transport vessel.
With a fascination for creating grand machines, Malakai is a ranged support character, damaging from afar with his guns, bombs, artillery, and the most deranged of munitions to whittle down his opponents.
Malakai craves nigh-unwinnable battles and fights with mighty foes. As a Slayer, he seeks out these worthy combatants to atone for his sins, but as an Engineer, he sees it as an opportunity to learn new tricks, advance his equipment, and crush all that stand before him in the name of progress.
With Malakai’s Adventures, Makaisson aims to prove himself in combat, or die trying.