Touch the Color
Take your reflexes and aim to the next level with Touch the Color, the arcade-style reaction and accuracy game that’s easy to pick up but hard to put down.
In Touch the Color, you’re given a matrix of colors but only one is your target. All you need to do is click on the correct color as fast as possible to ramp up your score. If its simplicity is reminding you of time-waster games, think again. Touch the Color is an arcade reaction time game that’ll work your mouse aim and take it to new heights. The faster and more accurately you click, the sharper your brain and skills become.
Fast-paced color switching means you’ll be challenged at every turn. And as the pace increases, so does your drive to keep improving your score. It’s a reflex challenge that’s both addictive and beneficial yet can also be as calm or as tryhard as you want it to be. Relax and focus on improving your own score and comparing yourself with the rest of the world using the online leaderboard!
Touch the Color’s gameplay only requires a single click of the mouse, making it easy to pick up. Focus on your speed and accuracy for optimal gains.
Touch the Color features tons of unlockable themes, each with its own personality. Ramp up your score to earn stars to make the experience your own.