Town of Salem 2
The Town of Salem is in turmoil as the Coven has taken over. Will you have what it takes to survive?
Dive into the atmospheric setting of Salem, beautifully crafted with attention to detail. The charming visuals and thematic sound design enhance the suspense and intrigue, making every game an immersive experience.