Trail of Ayash
Trail of Ayash is an innovative and exciting open-world game focused on indigenous people and their struggles. Our world is a unique version of the lands dominated by the myths and legends of Its Inhabitants. Various tribes interact with one another, engaging in diplomacy, war, and expansion. This game is not historically related and doesn't include any real tribe.
We have crafted an open world rife for exploration and conflict. You will interact with the various tribes of indigenous people. That alone can make for a compelling gaming experience, but there is something more. Something much darker that lurks in the forests and wilderness. In the corner of your eye and the slight cracks in the earth. Also, to survive alongside your fellow tribals, you must learn caution! Creatures born from the minds of men and spirits that terrify the soul are talked about in hushed voices around campfires by storytellers and shamans. In the world of Ayash, they are very real, and the monsters of this world must be fought lest you lose your life or your soul to beasts, both natural and profane.
Become Ayash. Once, he was a respected member of his tribe until the war changed everything. Alone and without aid, Ayash must redeem himself amidst the intrigue of tribal society and the monsters lurking in the wilderness or perhaps avenge himself on those who abandoned him. The story is open-ended. You control Ayash; You decide who will live and who will pay. You choose how Ayash fairs on his trail.