Northern Trans-Pennine: Manchester - Leeds
It’s your job to carry passengers over the famous Trans-Pennine Railway. Manage your powerful locomotives and enjoy the charm of running loco-hauled services that no longer exist today over the twisting railway carving its way through England’s Pennine Hills. Whether you’re driving, riding along or watching the action, experience all the sights and sounds of a chapter of British railways long forgotten in time.