Peninsula Corridor: San Francisco - San Jose
In serving San Francisco and portions of California’s famed “Silicon Valley,” Caltrain has since its creation in the 1980s emerged as an innovative commuter railroad, carrying more than 17 million riders per year. And equipped with Caltrain’s EMD F40PH-2CAT diesels and Nippon-Sharyo Gallery commuter equipment, it will be your job to keep those thousands of daily commuters on time and happy.