Ruhr-Sieg Nord: Hagen - Finnentrop
It’s your job to carry freight and passengers over the historic Ruhr-Sieg Railway. Manage your powerful locomotives over the twisting railway carving its way through the Ruhr Valley and deliver your cargo on-time. Whether you’re driving, riding along or watching the action, experience all the sights and sounds of German railways at their best.
75 Collectibles for you to find including broken lights, route maps, spike maul and no trespassing signs.