Realistic Visuals
Experience the thrill of racing through dense, forested valleys, over awe-inspiring viaducts and deep into swooping tunnels. Germany’s classic Inter City Express awaits on our longest route yet. Master the machine with Train Sim World 3: German Starter Pack.
The thrill of racing through dense, forested valleys, over awe-inspiring viaducts and deep into swooping tunnels awaits in Germany’s first true high-speed train, the classic ICE 1, as well as in the state-of-the-art, sleek ICE 3, each offering a unique challenge with varying power and speed. Weave heavy freight between the passenger services in the DB BR 185.2.
Get started with the German Starter Pack, then build your Train Sim World collection.