The RHTT features 4 wagon variants, with different equipment loaded on each, alongside a weathered Class 66, ready to run leaf-blasting trains on Southeastern Highspeed in-between the busy passenger services.
This raging bull re-lives its days in Yellow and Grey livery, performing on existing and new fast freight services, as well as high-speed light engine runs between Kassel and Würzburg. As night falls, unleash the power of the Taurus.
The Santa Fe F7 brings celebratory heritage action to Cajon Pass; from switching to summit conquering, haul manifest freight in warbonnet style and bring a taste of iconic yesteryear equipment to the railfans of California.