Realistic Visuals
Celebrate American rail with the Train Sim World 3: US Freight Bundle! Experience the best that the US has to offer, the towering freight passes of Wyoming and California await.
Tackle the stunning Sherman Hill and Cajon Pass in freight giants from Union Pacific and BNSF. Master the mountain grades toting tonnage aplenty through Cheyenne-Laramie and San Bernardino-Barstow. Explore the legacy of the Union Pacific with 6 heritage liveries.
Volumetric skies and lighting bring the routes to life, thunderstorms and driving snowfall immerse you into the challenge of freight operations throughout the States.