The Rails are Yours in Train Sim World 5: Deluxe Edition! Take on more challenges as you master additional trains and iconic cities across 4 routes.
Be swept off your feet with the commuter mayhem of the WEST COAST MAIN LINE, including the Northwestern Class 350 and more.
Lean into even more action on the WCML with the sleek and famous Avanti West Coast Class 390 Pendolino!
Variety abounds on the twisting KINZIGTALBAHN with the tilting DB BR 411 ICE-T and more.
Experience additional passenger flavour on the Kinzigtalbahn with the FlixTrain Vectron and Talbot coaches!
The Sun-soaked tracks of the SAN BERNARDINO LINE play host to Metrolink movements, powered by the MP36 and F125.
Hop to the hills of BNSF territory with CAJON PASS. Master mountain pass railroading over the peak to Barstow and operate local freight on the San Bernardino Line.