Realistic Visuals
The Rails are Yours in Train Sim World 5: German Regional Edition! Variety abounds on the twisting KINZIGTALBAHN. Bank around the scenic Kinzig Valley aboard the tilting ICE-T & haul freight with the DB Vectron. It’s all systems go between Frankfurt and Fulda.
The Rails are Yours in Train Sim World 5! Take on new challenges and new roles as you master the tracks and trains of Frankfurt with the German Regional Edition!
Variety abounds on the twisting KINZIGTALBAHN. Bank around the Kinzig Valley aboard the tilting DB BR 411 ICE-T, shuttle along in the BR 114 and haul freight with the DB Vectron between Frankfurt and Fulda.