The Rails are Yours in Train Sim World 5: Special Edition! Take on the ultimate challenge as you master many trains and iconic cities across multiple routes.
Discover the best Train Sim World has to offer with this bumper pack collection featuring the 3 new routes from Train Sim World 5, additional TSW Compatible routes from our extensive range, as well as the Avanti Pendolino and FlixTrain Vectron! Hop between routes on foot to continue your journey.