Realistic Visuals
Join in the fun and welcome the Engines of Sodor as Thomas, Annie, Clarabel, Diesel and the Troublesome Trucks arrive for story-based adventures across the West Somerset Railway, along with accessible driving controls everyone can enjoy!
Put your new skills to the test along England's longest heritage railway. Enjoy 23-miles of the West Somerset Railway through beautiful English countryside and along the Somerset coastline either with Thomas and his friends or the railway's own diesel locomotives.
Learn to operate a variety of real-world trains and situations in the Training Center and prepare to embark on a lifelong love of train driving! Expand your hobby and master trains from around the world.