Step onto the footplate and embark on a special journey as Thomas the Tank Engine makes his debut in Train Sim World 5! Drive with Thomas as he makes his way to the West Somerset Railway with Annie and Clarabel. Diesel’s also tagging along for the ride, what mischief will he get up to?
Following an invitation from the mainland, Sir Topham Hatt has been asked if his engines can visit the West Somerset Railway for a special weekend where people can see the North Western Railway’s finest. Sir Topham Hatt has decided to let Thomas go and visit the mainland with Annie and Clarabel! Operate special trains along the mainland’s longest standard gauge heritage railway.
But wait! Diesel is being his mischievous self, and wants to join in on the adventure… He’s followed Thomas to West Somerset and is determined to play tricks on him and prove that he is Sir Topham Hatt’s most useful engine. Work around Diesel’s tricks to avoid confusion and delay.
Accessible Tutorials on the Train Sim World Training Center to learn how to drive with Thomas and Diesel – this can be enjoyed by anyone!