Train Sim World PC Editor (Beta)
The Train Sim World PC Editor (Beta) brings to you the power of our own developer toolset. Learn how to create gameplay for existing content, as well as developing all-new routes and locomotives for use in Train Sim World. With the full capabilities of Unreal Engine 4 available to you, your creativity and skill is the limit.
Creators Club within Train Sim World is an accessible way of making and sharing content for all platforms, using the in-game livery designer and scenario planner functionality. The full PC Editor is naturally PC only, and resembles the tools used by our own studio to develop brand new content for Train Sim World.
The Train Sim World PC Editor is currently in Beta and will receive updates over time to iron out issues and improve the user experience and functionality. We will be providing periodic tutorials, documentation and livestream guides to show examples of how you can get started on various aspects of Train Sim World development.