Realistic Visuals
The Rails are Yours in Train Sim World 5: UK Regional Edition! Be swept off your feet with the commuter mayhem of the WEST COAST MAIN LINE. From the detailed cab of the BR Class 350, operate semi-fast and commuter services between Euston and Milton Keynes.
The Rails are Yours in Train Sim World 5! Take on new challenges and new roles as you master the tracks and trains of London with the UK Regional Edition!
Learn the art of steam, diesel and electric traction with the intuitive TRAINING CENTER. Get to grips with the fundamentals of train operation before taking your newfound skills onto English rails!