The Rails are Yours in Train Sim World 5! Take on new challenges and new roles as you master the tracks and trains of Los Angeles with the USA Regional Edition!
Learn the art of steam, diesel and electric traction with the intuitive TRAINING CENTER. Get to grips with the fundamentals of train operation before taking your newfound skills onto American rails!
The Sun-soaked tracks of the SAN BERNARDINO LINE play host to Metrolink movements. With the sleek MP36, hustle connect the sprawling Greater LA metropolis and run to the foothills of the Cajon peaks.