Commuter action abounds along the bustling 4-track West Coast Main Line in Train Sim World 5. Dash through the complex layout of London Euston aboard the Class 350 and embark across the Northwest corner of the Capital to Milton Keynes.
Become a driver or conductor aboard the popular Class 350/1, and get busy on the many service patterns between Euston and Milton Keynes. Accompany the action with the Southern Class 377/2, duly laden with pantograph for duty north of the Thames. Take on heavy freight work with the Class 66.