Experience the rolling hills and picturesque countryside of the “Great Western”, aboard classic British diesel traction, with Rivet Games’ West Cornwall Local: Penzance - St Austell & St Ives route. Step back into the 1990s and relive this line in the pre-BR privatisation era.