Realistic Visuals
Expect the Unexpected in Train Sim World 6: Deluxe Edition! Be ready for anything as you master additional trains & services across the Riviera Line, Leipzig - Dresden and Morristown Line.
Expect the Unexpected in Train Sim World 6: Deluxe Edition! Be ready for anything as you master additional trains & services across formidable routes.
Go on a long-distance voyage to Plymouth and Paignton in the sleek CrossCountry BR Class 220.
Go beyond the boundaries of Nahverkehr Dresden and accelerate all the way along BAHNSTRECKE LEIPZIG - DRESDEN in the DB BR 411 ICE-T and more.
Assemble trains in Dresden’s industrial yards and take them across the mainline to Leipzig with the classic DB BR 294.