From ’76 to ’25, the famed High Speed Train ruled the Western Region from Capital to Coast, and in their waning years, carried special schemes as they bowed out of mainline duty and shuttled across the English Riviera. In Train Sim World, relive the final days of the HSTs in England with the GWR HST Farewell Pack from Grump Dog Games!
The HST is a true veteran of the rails, from its stand-out design, record-braking speeds to its multi-million miles in service. Having operated for nearly 50 years however, their time in England has come to pass, with the likes of the Class 802 taking their place.
In Train Sim World 6, Grump Dog Games’ GWR HST Farewell Pack celebrates the High Speed Train and adds additional gameplay across Great Western Express Remastered and Riviera Line; play a part in the unveiling of 43093 at the Old Oak Common open depot day, be the first driver who’s taking 43002 into Paddington for the first time, and pick your poison as you choose which of the final London departures you wish to drive.
Down in the West Country, operate additional traffic to support the local Airshow, help out a stranded train in need, and recreate the very last HST display at Plymouth before their final departure.
Please Note: For the full experience, we recommend you own Train Sim World 6: Great Western Express Remastered and/or Riviera Line which are available separately.