Myths And Rails Bundle Android
Myths And Rails unleashes the most bizarre and silly episodes of your railroad transportation company’s everyday schedule. Intergalactic trade agreements, alternate timelines, forgotten treasures and flying cars - timely deliveries are the key to success.
A fine-tuned railway network will always smooth things out no matter how peculiar your new assignment may be. Should you choo-choose to accept it, be prepared for the all-new campaign that includes 20 levels revealing the miraculous world of legends, myths, fiction and subjective reality.