Trials Evolution: Gold Edition
From 25 January 2024: Online features will no longer be available for this product.Trials Evolution: Gold Edition will contain all the content of the original, best-selling game Trials Evolution.
In addition, all of the single player tracks and skill games from Trials HD will be found in Trials Evolution – effectively doubling the content offering with two complete games, neither of which have ever before been available on PC.
Trials Evolution: Gold Edition will be optimized and enhanced for the PC gaming platform. All of the features of its forerunners – from the in-game editor, player sharing of tracks, and global Leader Boards, will be re-integrated into the game in a way that fits the new platform.