Trident's Tale
Set sail for an epic action-packed adventure in Trident’s Tale, where you’ll become Ocean, a bold young captain on a quest to reclaim the legendary Storm Trident—a mythical artifact that grants power over the seas. But beware the ocean is vast, treacherous, and crawling with danger at every turn! So ready the cannons, hoist the sails, and immerse yourself in a gripping tale filled with eccentric characters, cunning dungeons, and adrenaline-pumping battles. You will need to master your magic and embrace your swashbuckling spirit to become the ruler of the seas!
Command Your Ship, Rule the Seas: Take the helm in dynamic naval battles, where every cannon shot and maneuver counts. Upgrade and customise your ship to suit your playstyle, and engage in epic cannon duels against rival pirates, sea monsters, and more!
Explore a Vast, Living World: Discover a sprawling ocean filled with diverse islands, each with its own secrets, treasures, and challenges. Uncover hidden dungeons, solve cunning riddles, and loot rare treasures to power up your crew.
Build Your Legendary Pirate Crew: Recruit a colorful cast of characters, each with unique abilities, and personalities. Level up your crew, unlock powerful skills, and create the ultimate pirate team.