Trover Saves the Universe
You're partnered with Trover, a little purple eye-hole monster who isn’t a huge fan of working or being put in the position of having to save the universe. He’s also not that big a fan of you quite frankly, and neither am I. (Jk, you’re great)
Only you and Trover can save everything in this bizarre comedy adventure, created by Squanch Games!
A comedy adventure filled with combat, platforming, puzzles, and morally questionable choices. See how the best intentions can go horribly awry.
You control Trover's movements, but not his mouth. He’s got a lot to say about what’s going on in the game.
Travel the cosmos to experience a variety of weird alien planets and bizarre characters with big personalities.
Upgrade Trover AND YOURSELF with new abilities to (hopefully) defeat Glorkon while evading awkward situations.
You'll be immersed in weirdness, no matter which display you use. Switch between TV, monitor or VR headset displays whenever you want.