Truck Driver
When you inherit a truck from your father, you decide to take your chance and move to a new city. Here, it’s up to you to make a name for yourself and earn the respect of the local community. Drive through a seamless open world, work with all kinds of people ranging from a constructor to a lumberjack and honor your father by making it as a Truck Driver!