Truck Driver - French Paint Jobs DLC
From the Eiffel Tower and the skyline of Paris to the Côte de Granit Rose in Bretagne; this pack lets you drive around in a truck that resembles some of the most charming features of France. All paint jobs are applicable to every in-game truck.