True Fear: Forsaken Souls Part 2
The sequel to one of the most captivating horror escape games.The sequel to one of the most captivating horror escape games.
True Fear: Forsaken Souls Part 2 is the sequel to one of the most captivating escape games, which won acclaim for its story and mysterious horror atmosphere.