Turmoil
Drill for oil like it's 1899! Turmoil offers a visually charming, tongue-in-cheek simulation inspired by the 19th century USA oil rush.
Lease land at the town auction and search for oil. Build a rig, create an efficient pipe network and bring up the oil to store it in silos. Sell the oil at the best times to maximize profits. Then buy essential upgrades in town to cope with rock, gas and ice. Acquire more town shares than your competitors in a bid to become the new mayor.