Twelve Minutes
TWELVE MINUTES is a real-time top-down interactive thriller with an accessible click and drag interface. Featuring James McAvoy, Daisy Ridley, and Willem Dafoe.
TWELVE MINUTES blends the dream-like tension of THE SHINING with the claustrophobia of REAR WINDOW and the fragmented structure of MEMENTO.