Two Point Museum: Explorer Edition
The Explorer Edition brings a selection of decorative items to embellish your halls, walls and floors with bespoke designs and well travelled statues. As well as exclusive items to help your experts replenish faster to send out on more expeditions.
Two Point County’s most daring adventurers have travelled to the far reaches of the known map and returned with unique artefacts to host in your museum, along with the coordinates of a new expedition location, home to an exclusive special exhibit and events!
Staff Replenishment Trunk which provides additional bonuses after a perilous expedition!