Tyrant's Blessing
Tyberia has been turned into a paradise by the Tyrant, free from war, suffering, and death - because nearly everyone has been turned into the undead. Take charge of the last living warriors in tactical, turn-based battles and drive the Dead Army into the sea!
The Tyrant landed in Tyberia bearing the promise of a paradise, without war, without suffering & without death. All Tyberians had to do in order to enter his paradise was to die at the hands of his Dead Army. The war was over before it even began, with thousands perishing in the Tyrant's wake, only to be brought into his service as undying thralls, bound by his magic. The few living warriors are scattered across the remnants of your homeland, looking for a way to turn the tables on the Tyrant: Trigger a great Uprising, defeat the Dead Army, and drive the monstrous overlord back into the sea.
Tyrant's Blessing is a tactical turn-based game where your ability to plan, adapt, and strategize is more important than min-maxing your units or finding the sharpest sword in the hoard. Pick your battles every day, make difficult choices, and cleverly use the strengths of your rag-tag bunch of insurgents to defeat the undead hordes and maybe - just maybe - bring life back to Tyberia.
Before you battle the Tyrant, you'll have to live long enough to reclaim the Island.
You can't defeat the Tyrant without destroying an army of the Undying. But winning is more than simply whacking the enemy as hard as you can.
The Uprising is not one faceless horde against another. Each hero has their own personality, properties & abilities. Choose wisely.