Ugly
Explore the desolated recesses of a tormented nobleman’s mind as you progress through challenging puzzle rooms and topple towering bosses in this reflective puzzle platformer.
A deeply stirring narrative is waiting to be discovered as you strive to untangle the cobwebs obscuring your past. The mirror reveals all…but beware. Sometimes, the truth is ugly.
Secrets, secrets, everywhere. From hidden rooms to hints about your tragic past. Do you dare to find them all?
Overcome enormous bosses and tricky puzzle rooms using a satisfying mix of skill and strategy.
A large variety of puzzles to challenge even the keenest mind. Some puzzles can be solved in a variety of ways, so each player’s experience could be different.
Each puzzle room offers fresh challenges and provides a new piece of the story. Solve them all to get the full picture.
A stunning art style, detailed animations, and plenty of interactable elements bring this dark fairytale to life.
After solving all of the puzzle rooms to reach the interactive ending, you can try to unlock an alternate ending by solving all of the hidden rooms.