Undead Inc.
Establish a local subsidiary of the Endswell Medical Corporation. With multiple locations for your franchise to be located in, each biome will have new unique features that will keep things fresh while offering different challenges.
You will need to build and expand your offices and research facilities. Hire & manage your staff effectively to maximise efficiency. To satisfy Corporate HQ you will need to ensure you are delivering ever greater profits, legitimate business will only earn you so much – if you want to truly excel you will need to push the boundaries of science and medicine. Leave ethics at the door and research illegal bacteria & viruses to help develop cutting edge treatments and bioweapons.
Rent office space and expand your medical facilities – even underground. Utilise the space for a range of activities both above and below board.
When things go bad, salvage as much money & research as possible to help start your new and improved franchise in a new town.
Take control of unique Directors to help run your facility – each come with their own perks, special abilities, and equipment.