To play the P&E version of the game, users need to buy Packs or NFTs to log in and download the game from website.
How to purchase NFTs?
You can purchase NFTs by either buying presale packs from the "Buy" section on the website or directly from the marketplace.
What are BattlePasses?
BattlePasses are tickets used to play the BattlePass mode. By participating, users can earn GQ and stardust.
The product incorporates blockchain technology and NFTs by offering a unique category of NFTs known as W3 cards, which serve a crucial role in enabling users to participate in specific game modes.
External wallet integration is not mandatory within the app. Instead, users have the option to connect their wallets via the game's website and subsequently access their NFTs within the game using their registered email.
Users are not compelled to interact with blockchain, NFTs, or cryptocurrency to enjoy the product. They can opt for cards categorized as F2P (Free-to-Play) or Paid cards for a blockchain-free experience.
No, in-app purchases in our product are non-refundable, as stated in our policy.
We employ the Epic Games Platform for facilitating these in-app purchases. It's worth noting that integration with the Epic Games Platform is currently in progress, which will be the primary payment system for our product.