Undying
Infected by a zombie, Anling's days are limited. She must now fight to survive, not for herself but her young son, Cody. Ensure Cody's survival in this zombie-infested world by protecting him, searching for safety, and teaching him valuable skills at any cost.
Caught amid the zombie apocalypse and with time running out, Anling will stop at nothing to ensure her son, Cody, gets to safety. Enduring countless perils, including the zombie infection that's beginning to take over her body, not to mention teaching Cody how to survive their harsh new reality.
As Anling and Cody explore the world they'll come across an ensemble of characters that present unique challenges. How Anling and Cody handle each one determines their fates, some may die, some may live, and some may become staunch allies or even an archnemesis. Will humanity truly prevail?