Uno - Just Dance Theme Cards Pack
Get ready to move, UNO fans… the Just Dance theme is now available for UNO! Experience crazy games in a cool play space filled with upbeat, pulsating rhythms and funky effects as you and your friends try out all-new Just Dance Theme Cards. This time, all Theme Cards affect everyone instead of just one opponent; it’s a party, after all! However, savvy players will find ways to capitalize on these new Theme Cards and really mess with everyone else’s groove, whether it’s slowing down the speed of a round by penalizing action cards or taking advantage of someone else’s lead. So grab your friends, turn the volume up, and deal out some cards—the Just Dance theme is ready to bring even more life and unpredictable fun to your UNO matches!