Uno - Rayman Theme Cards Pack
Enjoy lush, new visuals and create new strategies with four brand-new and original Theme Cards that allow you to swat cards back at others or mix up everyone’s hands for some unpredictable hijinks.
One of the most iconic card games ever is now getting a dose of extra adventure!
For Rayman and his band of friends, the adventure continues in the UNO Rayman Theme! Enjoy your matches in a lush and lively environment as you and your opponents find creative, new ways to mess with each other’s chances for victory. With four brand-new and original Theme Cards, you’ll be able to hide your lead from others, swat cards back at their players (yes, even Wild Draw Fours), or mix up everyone’s hands if you’re feeling particularly daring at the time. Excitement, surprises, and more await you in the UNO Rayman Theme!