UNYIELDER
Over 40 unique Bosses stand between you and victory. Battle across 3 hand-crafted regions, defeat them all, then assemble your own Final Boss from their parts.
Discover and master multiple playable characters, each with unique abilities, movesets, and quirks.
No two weapons are alike. Each drops with up to 7 randomly rolled Mods that enhance or drastically alter its behaviour. Hunt for your own "God-Rolls."
Perks are your primary source of power, infinitely stacking with hidden incremental effects. Begin each run by selecting from curated Perk "Suit" loadouts. Discover synergies, experiment with builds, and break the game wide open.
Send weapons and items back in time to assist your future self. Access your Temporal Vault from base and bring stored gear into future runs.
Discover secret combinations to unlock hidden boss variants and craft the ultimate Final Boss encounter.
More Content, QOL improvements and Gameplay refinements to come in future updates!
We will be actively working on updating the game based on your suggestions and feedback. All forms of contribution are appreciated!
A very small percentage of individuals may experience epileptic seizures when exposed to certain light patterns or flashing lights. Exposure to certain patterns or backgrounds on a computer screen, or while playing video games, may induce an epileptic seizure in these individuals. Certain conditions may induce previously undetected epileptic symptoms even in persons who have no history of prior seizures or epilepsy. If you experience any of the following symptoms while playing a video or computer game - dizziness, altered vision, eye or muscle twitches, loss of awareness, disorientation, any involuntary movement, or convulsions - IMMEDIATELY discontinue use and consult your physician before resuming play.