URBO
URBO offers you the opportunity to build towns on floating islands. You'll watch small houses grow into bigger ones, then bigger ones into even more, slowly filling the space for your town. When you run out of space on one island, a new one will appear, followed by another, and so on until you complete the level.
URBO invites you to visit myriad worlds. Futuristic cities floating in the abyss of open space. The capital, hidden in an impregnable canyon in the heart of the desert. The peaceful quarters of a small fishing village nestled on the shores of the Mediterranean Sea. URBO is where dreams of distant places come true. You shall see many worlds, existing ones, lost ones, and these that are yet to be found. The choice is yours.
Take your mind off work for a quarter of an hour or spend an entire evening playing the game. Run it while waiting for guests or during a break from your favorite activities. Take a moment to pause if you're feeling stressed. Shift your attention when you realize you can't solve an important problem. Who knows, maybe it's URBO that holds the key to it.