Valiant Hearts: The Great War
Valiant Hearts : The Great War is the story of 4 crossed destinies and a broken love in a world torn apart.
The kingdom of Lemuria is in despair, extend your adventures and enter Ubisoft's playable poem and play Child of Light now!
A heavy-handed but impressively sincere attempt to tackle a subject most other games would never dare, with the end resulting being both affecting and entertaining.