Unsanctioned Edition
Fight your way through a modern-day Seattle on the brink of an open war as an elder Vampire. Meet the power-players, ally yourself and decide who will rule and what the city will become.
A three-front siege on Seattle, a power vacuum in the vampire court and an awakened elder at odds with the voice in her head, realized by BAFTA award winning studio, The Chinese Room.
Blood sustains you and powers your vampiric Disciplines. You’ll stalk and feed on the city’s population by night. Use your supernatural powers or raw persuasion on civilians and lure them into deep, dark alleys to sate your Hunger. Beware of breaking the Masquerade though: do not reveal what you are or you risk reprisals - at first from law enforcement and then, well, remember you are not all that goes bump in this night.
Explore visceral, immersive combat rewarding entirely different playstyles and approaches based on your choice of vampire clan. Will you wade into the fray with supernatural fists, harangue from afar or rebalance your odds by thinning the herd like the apex predator you are? Clan choice supports these playstyles and more.
We will share information about what each edition contains before resuming pre-purchase. Following the standard refund policies of our resellers, most platforms will allow for refunds during the entire pre-purchase period in case you are not satisfied with the added content. In the meantime, if you have any questions, please visit our Discord server.