Play as Ysabella, Toreador Primogen and the architect of Seattle’s most gruesome masterpiece. Stylized, callous, and driven by a dark creative vision, Ysabella navigates the shadows of the city’s anti-Camarilla conspiracy. As the blood begins to rain, you must decide how much of her humanity she is willing to sacrifice to ensure her work is remembered for eternity.
Experience a new perspective on events of the main Bloodlines 2 story, told through the eyes of one of its most complex and feared antagonists.
Experience a narrative expansion set during the main story’s early moments. Discover how Ysabella orchestrated her masterpiece by securing experimental blood sorcery elixirs from the Sabbat conspirators’ experimental facility, and manipulating various factions, from blood dolls to rival vampires, to ensure Atrium nightclub becomes the ultimate stage for her art.
Ysabella brings a refined Toreador elegance to the fray, using a signature sword for fast, lethal strikes, and a razor-wire whip for entangling her foes. Master Toreador abilities like Blurred Momentum and Auspex, and unleash Ysabella-specific feeds and finishers that reflect her predatory nature.
Infiltrate familiar locations reimagined through Ysabella’s eyes and explore entirely new interior spaces. Journey through a psychological labyrinth that blends reality with theatrical dioramas of her past in Denmark and L.A., and explore how she defines herself and her past through critical choices before she makes her most important decision.